آدرس سایت: لوازم یدکی

نرم افزار یکپارچه سازمانی (ERP):

راهکار جامع برنامه ریزی منابع سازمانی (Enterprise Resource Planning) و یا به‌اختصار(  ERP ای آر پی) شامل طیف وسیعی از فعالیت‌ها می‌شود. که از طریق سامان دادن تمام داده‌ها و فرآیندهای یک سازمان در یک راهکار واحد و با ایجاد بانک اطلاعاتی منظم، پیوسته و دقیق به بهبود عملکرد سازمان منجر می‌شود.

زیر سیستم سایت فروشگاهی:

فروش به صورت فیزیکی به تنهایی برای پیشرفت و رونق کسب و کارتان کافی نیست، امروزه مشاغل و تجارت‌هایی موفق هستند که در دنیای اینترنت و مجازی نیز حضور فعال داشته باشند. علت این امر این است که امروزه بیش از 60 درصد از افراد محصولات و خدمات مد نظر خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. حضور مشاغل در شبکه‌های اجتماعی برای معرفی محصولات و … کافی نیست لذا داشتن یک وب سایت متناسب با کسب و کارتان علاوه بر اینکه در شناساندن برند و جذب مشتری کمک کننده است، و موجب ایجاد اعتبار و بالابردن ارزش بیزینس شما خواهد شد.

زیر سیستم فروش:

نرم‌افزارهای فروش می‌توانند، کلیه مراحل فروش مانند دریافت و تایید سفارش مشتریان، صدور پیش‌فاکتور و فاکتور فروش، تحویل کالا و… را ثبت و کنترل کند. همچنین با استفاده از نرم افزار مدیریت فروش می‌توانید گزارش‌های تحلیلی متنوعی از روند فروش فعلی تهیه و میزان فروش آینده خود را پیش‌بینی کنید.

زیر سیستم انبار:

سیستم انبار، وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمان‌هایی با ابعاد متفاوت را بر عهده دارد. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام می‌شود و ارتباط دوطرفه با نرم‌افزارهای جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات را برقرار می‌کند.

زیر سیستم اطلاعات عمومی:

تعدادی از موجودیت ها درون سیستم های یکپارچه سازمانی بصورت عمومی بوده و توسط چند سیستم استفاده می شوند، از این موارد می توان به موجودیت کالا و طرف حساب ها (اشخاص) اشاره کرد، در ماژول اطلاعات عمومی این موارد قابل ثبت و مشاهده می باشند.

زیرساخت:

بخش زیر ساخت مانند ستون فقرات در سیستم یکپارچه سازمانی می باشد که تمامی زیر سیستم ها با توجه به آن و در بستر آن ایجاد می شوند، بخشی از اطلاعات زیر ساخت به شرح زیر می باشد:

نحوه دسترسی: توسط مرورگر (وب)

سیستم عامل سرور: Microsoft Windows Server

هزینه پروژه:

هزینه پروژه برای ماژول های فوق و با توجه به نیازمندی های اعلام شده توسط کارفرما مبلغ 300 میلیون تومان در نظر گرفته شده است

فازهای پروژه:

فاز اول: آماده سازی نرم افزار توسط پیمانکار برای مرحله دمو، تست و پایلوت اولیه

فاز دوم: در صورت تایید کارفرما از فاز اول، فرایند پیاده سازی نرم افزار بصورت اختصاصی در محیط کارفرما شروع می شود، در این مرحله نیاز می باشد سرور (بصورت فیزیکی و یا مجازی) توسط کارفرما تهیه و فرآیند نصب و تحویل توسط پیمانکار بر روی سرور کارفرما شروع می شود.

فاز سوم: تحویل نرم افزار بصورتیکه قابل استفاده در محیط کارفرما باشد و فرآیندهای اجرایی کارفرما در نرم افزار قابل انجام باشد.

فاز چهارم: پشتیبانی از نرم افزار، پاسخ گویی به سوالات کاربران، ایجاد تغییرات درخواستی کارفرما توسط پیمانکار در نرم افزار و … بصورت حضوری و غیر حضوری

پیمانکار در هر مرحله و طبق نیاز کارفرما می تواند گزارش کارهای صورت گرفته را همراه تاریخ و مقدار زمان صرف شده بصورت نفر/ساعت به کارفرما ارائه نماید.

هزینه نفر ساعت مطابق تعرفه نظام صنفی به شرح زیر پیوست میگردد:

نفر ساعت شرکتی – مشاور:

(در نوع شرکتی، ارتباط کاری فی مابین کارفرما و پیمانکار تحت عنوان شرکتی و حقوقی می باشد، اما در نوع آزاد کار که در صفحات بعدی ذکر شده است، ارتباط فی مابین کارفرما و پیمانکار تحت عنوان حقیقی و شخص می باشد)

نفر ساعت شرکتی – مدیر پروژه:

نفر ساعت شرکتی – تحلیلگر:

نفر ساعت شرکتی – کارشناس:

 نفر ساعت آزادکار – مشاور:

 نفر ساعت آزادکار مدیر پروژه:

 نفر ساعت آزادکار تحلیلگر:

 نفر ساعت آزادکار کارشناس:

لیست پروژه های بیشتر:

https://saman-navidi.ir/

https://samsystemco.ir/

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *